dentsu aegis network

FINLAND

Insight & Analytics- yksikkömme on keskittynyt markkinoinnin tutkimuksen, analytiikan, mittaamisen sekä markkinoinnin automaation kiehtovaan maailmaan.

Kysy meiltä mm. seuraavista aiheista:

Kuluttaja-insight
- Segmentoinnit & kohderyhmäanalyysit
- Ostoprosessitutkimukset
- Brändin positiointitutkimukset
- Mainonnan esitestit
- Kilpailija-/ markkina-analyysit

Markkinoinnin tehon mittaaminen & optimointi:
- Dashboardit
- Mainonnan jälkitutkimus
- Brand Tracking
- Ekonometrinen (myynnin) mallinnus
- Markkinoinnin automaatio

Data- ja web-analytiikka:
- KPI Työpajat
- Asiakas- ja verkkodatan analyysit ja mallinnukset
- Google Analytics-palvelut (Google Analytics Certified Partner)
- Ostoskorianalyysit
- Asiakasviestinnän tehostaminen (CRM)

Käytettävissänne on yhdistelmä tutkimus- ja markkinointitaustaisia asiantuntijoita joiden erityisosaamiseen lukeutuvat mm. kvantitatiivinen ja kvalitatiivinen tutkimus, data-analytiikka sekä markkinointiteknologia.

Ota yhteyttä:
Arto Hasu
Maria Riala