dentsu aegis network

FINLAND

MKTG

MKTG on Suomen johtava kokemuksellisen markkinoinnin toimisto. Tarjoamme asiakkaillemme yksilöllistä palvelua moniulotteisten brändiaktivointien ja korkealaatuisten tapahtumien parissa. Käytössämme on markkinoiden vahvimmat resurssit tapahtumien kokonaisvaltaiseen suunnitteluun ja tuotantoon. Meillä on tukenamme pitkäaikainen yhteistyö alan parhaiden tuotantokumppanien kanssa - emme myy varastossa olevia rakenteita, vaan asiakkaalle parasta ratkaisua!

MKTG

Kaikki on alkanut vuonna
2006

40
ammattilaista toimistolla
1300
promoottoria kentällä
10,5 milj.
liikevaihto vuonna 2014
KYMMENIÄ TUHANSIA
toteutettuja tapahtumapäiviä

Lue lisää

COCA-COLA: Share A Coke

Case: COCA-COLA: Share A Coke

Tapahtumissa oli tavoitteena toteuttaa Coca-Colan kansainvälistä Share a Coke -kampanjaa tukeva elämyksellinen kokonaisuus, jossa kuluttajat pääsivät jakamaan Coca-Colan täyteisiä ilon hetkiä esimerkiksi ystävien tai perheen kanssa. Tapahtumasisällössä painotettiin vahvasti myös sosiaalisen median hyödyntämistä osana kampanjan näkyvyyttä.

MKTG vastasi kokonaisuudessaan kesän tapahtumien suunnittelusta, tuotannosta, organisoinnista, läpiviennistä, sisällöstä sekä logistiikasta.

Lue lisää

NESPRESSO: demopäivät

Case: NESPRESSO: demopäivät

Vuodesta 2012 lähtien, MKTG on koordinoinut ja toteuttanut vuosittain yli 2 500 Nespresso kahvikapselilaite demoa ja PR-tapahtumaa ympäri Suomea.

Lue lisää

NISSAN QASHQAI: Unlock The City

Case: NISSAN QASHQAI: Unlock The City

MKTG suunnitteli ja toteutti uuden Nissan Qashqai -malliston lanseerauskampanjan 7 maassa Skandinaviassa ja Baltiassa keväällä 2014. Kampanjassa hyödynnettiin mm. projisointitekniikkaa ja live streamiä, ja lanseeraus oli vahvasti sidottu urbaaniin teemaympäristöön. Jokaisessa maassa kampanja sisälsi sekä B2B- että B2C-toimenpiteet. 

Lue lisää

METSÄ GROUP: Käpykauppa

Case: METSÄ GROUP: Käpykauppa

MKTG toteutti Metsä Groupille Käpykauppa -kiertueen kesällä 2014.
Kampanjan päätavoitteena oli tuoda Metsä Group lähelle suomalaista kuluttajaa, kertoa kuluttajille Metsän tarinaa sekä jättää kuluttajille positiivinen ja tunteita herättävä mielikuva Metsästä.
Kuluttajille järjestettiin kolme tapahtumaa jossa heille kerrottiin Metsän toiminnasta sekä tuotteista. Tapahtumissa kuluttajat saivat ostaa paikan päällä jaettavilla kävyillä Metsän tuotteita Käpykaupasta.

Lue lisää