dentsu aegis network

FINLAND

Pioneering Out-of-Home

Posterscope on maailman johtava kodin ulkopuolisen mainonnan suunnitteluun ja ostoon erikoistunut yritys. Keskiössä on liikkuvan kuluttajan tavoittaminen, tuottaen asiakkaillemme tuloksellisia kuluttajakohtaamisia.

Ota yhteyttä:
Posterscope Finland
Puh. +358 20 1230 550
Heidi Vuorio, Head of Posterscope Finland
Puh. +358 40 717 0323

Domino: Ystävänpäivä

Case: Domino: Ystävänpäivä

Domino kutsui ystävänpäivänä suomalaiset jakamaan sydämellisiä tarinoita ja kuvia ystävyydestään. Ystävänpäivänä kuvattin 1196 ihmistä eli 598 käsiparia yhteensä 6 paikkakunnalla ja 173 käsiparia saivat kuvansa Wallille. Lisäksi Irokeesin promootioissa keksejä jaettiin uskomattomalla vauhdilla; 60 000-70 000 kuluttajakohtaamista ja 47 000 jaettua samplea päivän aikana. Suomalaiset ihastuivat kampanjaa, tuhannet jakoivat tarinansa ja kuvia kampanjasta.

Norwegian: Lentoaseman haltuunotto

Case: Norwegian: Lentoaseman haltuunotto

Tutkimuksen mukaan ihmiset aloittavat seuraavan matkan suunnittelun ja siitä haaveilun jo heti lomalta palattuaan ja tämän vuoksi Norwegian otti haltuun Helsinki-Vantaan lentoaseman uudenlaisella mediaratkaisulla. Terminaalin teipattujen ulko-ovien jälkeen kylmyyden ja loskan kohtaavat matkaajat otettiin vastaan ulos sijoitetuilla palmuilla, bambuun käärityillä pilareilla, brandatyilla bussikatoksilla ja taksitolpalla. Kokemusta vahvistivat lämpölamput sekä karibialaistyylinen musiikki. Kymmenen viikon aikana kampanja tavoitti n. 700 000 matkaltaan palaavaa matkustajaa. 

Veikkaus: Puhuva pysäkki

Case: Veikkaus: Puhuva pysäkki

Veikkaus ilahdutti bussimatkustajien päivää puhuvalla pysäkillä ja muistutti samalla Veikkauksen pelaajia siitä, että pelatessaan he tekevät samalla hyvää. Bussipysäkillä oli liveyhteys, jonka toisessa päässä tunnettu suomalainen (mm. koomikko Mauno Ahonen) jutteli pysäkillä odottavien suomalaisten kanssa, kiitti henkilökohtaisesti Veikkauksen pelaajia ja kertoi mitä hyvää Veikkaus tekee peleistä saaduilla varoilla. Koko ulkomainontakampanja oli iso menestys, kuten myös innovatiivinen puhuva pysäkki. Jopa 28% muisti nähneensä Veikkauksen ulkomainontakampanjan, keskiarvon ollessa yleisesti 20%.

Katso video

Mondelez: Belvita

Case: Mondelez: Belvita

Belvita aamiaiskeksi elää suomalaisten arkiaamuissa koko vuoden 2015 ajan.  Kuluttaja kohdataan läpi koko vuoden valikoituina arkiaamuina aikaan ja hetkeen kohdistuvalla täsmäviestillä digitaalisissa OOH verkostoissa kautta maan.

  • INNOSTUNUTTA IHMISTÄ

    1 000INNOSTUNUTTA IHMISTÄ

  • MAATA

    34MAATA